شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۰۸:۱۶

برای اولین بار؛
والفجر، جدیدترین اژدر نداجا از زیردریایی غدیر شلیک شد

باشگاه خبری فراساحل: والفجر جدیدترین اژدر نیروی دریایی راهبردی ارتش برای اولین بار با موفقیت از زیردریایی غدیر شلیک شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از‌ روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در روز پایانی رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۵، زیردریایی‌‌های اعزامی به منطقه عمومی رزمایش و مستقر در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از ساحل با بهره گیری از سامانه‌‌های شناسایی نسبت به کشف و رهگیری اهداف شناور سطحی اقدام و با شلیک اژدرهای ضد سطحی عملیات انهدام یگان‌های شناور هدف را با موفقیت انجام دادند. براساس این گزارش، طی این عملیات، اژدر "والفجر" جدیدترین اژدر نیروی دریایی راهبردی ارتش برای اولین بار با موفقیت از زیردریایی غدیر شلیک و هدف شناورش را منهدم کرد.

همچنین در این روز از رزمایش، بالگردهای ضد زیردریایی یگان هوادریای نیروی دریایی راهبردی ارتش در طول گشت زنی با بهره گیری از سامانه‌‌های ردگیری زیردریایی‌‌ها، ضمن کشف اهداف زیرسطحی مستقر در محدوده رزمایش با پرتاب اژدرهای بهینه سازی شده توسط جهاد خودکفایی این نیرو نسبت به انهدام آن‌ها اقدام کردند. همزمان یک فروند بالگرد دریایی که به دو سامانه راکت انداز و مسلسل تجهیز گردیده است نسبت به تیراندازی و پرتاب راکت علیه اهداف شناور اقدام کرد. در این مرحله از رزمایش انواع پهپادهای ساحل پایه و دریاپایه نیروی دریایی راهبردی ارتش طی عملیات‌‌های روزانه و شبانه با اشراف کامل به منطقه عمومی رزمایش از تنگه هرمز، دریای عمان، شمال اقیانوس هند و تنگه باب المندب تا مدار ۱۰ درجه نسبت به شناسایی تمامی یگان‌های دشمن فرضی در خارج از آب‌های سرزمینی اقدام و اطلاعات کسب شده را در اختیار یگان‌های مربوطه قرار دادند.



  کد خبر : 3327
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :